Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

The expressive organization : linking identity, reputation, and the corporate brand / edited by Majken Schultz, Mary Jo Hatch, and Mogens Holten Larsen

Medverkande(n): Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation: Oxford Oxford University Press 2000Beskrivning: xv, 292 s. ill. 25 cmISBN:
  • 0198297793 (hft.)
  • 0-19-829778-5 (inb.)
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 659.285
Annan klassifikation:
  • Qblb
  • Qbm
  • 659
  • Qbmp
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 659 Tillgänglig 80021619759
Antal reservationer: 0

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket