Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Crossing the chasm : marketing and selling disruptive products to mainstream customers / Geoffrey A. Moore ; with a foreword by Regis McKenna

Av: Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation: New York Collins Business Essentials 2006Utgåva: Rev. edBeskrivning: xxi, 227 s. 21 cmISBN:
  • 9780060517120 (hft.)
  • 0060517123 (hft.)
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 658.8 22
Annan klassifikation:
  • 658.8
  • Qblb
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 80021621024
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 80016397268

Includes index

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket