Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Rethinking marketing : the entrepreneurial imperative / Minet Schindehutte, Michael H. Morris, Leyland F. Pitt

Av: Medverkande: Materialtyp: TextTextSerie: Prentice Hall entrepreneurship seriesUtgivningsinformation:Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall cop. 2009Upplaga: International edBeskrivning: xxxii, 352 s. illISBN:
  • 9780132079495
  • 0132079496
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 658.8
Annan klassifikation:
  • 658.8
  • Qblb
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85001944931

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket