Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term / Jean-Noël Kapferer

Av: Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation: London Kogan Page 2008Utgåva: 4. edBeskrivning: xv, 560 sISBN:
  • 9780749450854
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 658.8343
Annan klassifikation:
  • Qba
  • Qblbm
  • 658.8
  • Qbm
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85001946897
Antal reservationer: 0

Includes bibliographical references and index

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket