Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Marketing management : a strategic decision-making approach / John W. Mullins, Orville C. Walker, Harper W. Boyd

Av: Medverkande(n): Materialtyp: TextTextSerie: McGraw-Hill/Irwin series in marketingUtgivningsinformation: Boston London McGraw-Hill 2006Utgåva: 6. edBeskrivning: 533 s. illISBN:
  • 9780071101097
  • 0-07-110109-8 (pbk.)
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 658.802
Annan klassifikation:
  • 658.8
  • Qblb
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85001945488
Antal reservationer: 0

Previous ed.: 2005

Includes bibliographical references and index

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket