Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Strategic marketing : creating competitive advantage / Douglas West, John Ford and Essam Ibrahim

Av: Medverkande(n): Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation: New York Oxford University Press 2010Utgåva: 2. edBeskrivning: xxvi, 585 s. illISBN:
  • 9780199556601 (pbk.)
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 658.8/101
Annan klassifikation:
  • 658.8
  • Qblb
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85001944959
Antal reservationer: 0

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket