Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Kotlers marknadsföring : att skapa, vinna och dominera marknader / Philip Kotler ; översättning: Lars Ahlström

Av: Medverkande: Materialtyp: TextTextSpråk: Svenska Serie: Bättre ledarskap. 99-0140014-7 Utgivningsinformation:Malmö Liber ekonomi 1999Upplaga: 1. upplBeskrivning: 280 s. 22 cmISBN:
  • 9789147045136 (inb.)
  • 91-47-04513-2 (inb.)
Uniforma titlar:
  • Kotler on marketing
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 658.8 22
Annan klassifikation:
  • Qblb
  • HC 900
  • 658.8
  • Qblb
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 80018181183

3. [tr.], 2004

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket