Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong.

Av: Medverkande(n): Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation: Upper Saddle River, N.J Prentice Hall c2010Utgåva: 13th edBeskrivning: xxiii, 613, [105] p. ill. (chiefly col.) 29 cmISBN:
  • 0136079415
  • 9780136079415 (casebound : alk. paper)
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 658.8 22
Annan klassifikation:
  • 658.8
  • Qblb
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85000561706
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85000561705
Antal reservationer: 0

Includes bibliographical references (p. R1-R26) and indexes

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket