Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Principles of marketing / Philip Kotler ..

Medverkande: Materialtyp: TextTextSpråk: Engelska Förlag: Harlow : Pearson, 2013Upplaga: 6th European editionBeskrivning: xxx, 683 sidor illustrationerInnehållstyp:
  • text
Mediatyp:
  • unmediated
Bärartyp:
  • volume
ISBN:
  • 9780273742975
Ämnen: Fler format: Även utgiven elektronsikt: Principles of marketingDDC-klassifikation:
  • 658.8 23/swe
Annan klassifikation:
  • Qblb
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 080041487359
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 080041487360

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket