Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Den nöjda kunden : kundtillfredsställelse - orsaker och effekter / Magnus Söderlund

Av: Materialtyp: TextTextSpråk: Svenska Utgivningsinformation:Malmö Liber ekonomi 1997Upplaga: 1. upplBeskrivning: 208 s. ill. 25 cmISBN:
  • 9147040149
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 658.83 22
Annan klassifikation:
  • Qblbmd
  • HC 900
  • Qblbm
  • 658.8
  • Qblbmd
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85001947315

Även tillg. med tryckår: 2. tr., 1998 ; 3. tr., 2000

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket