Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Green to gold : how smart companies use environmental strategy to innovate, create value, and build competitive advantage / Daniel C. Esty, Andrew S. Winston.

Av: Medverkande: Materialtyp: TextTextSpråk: Engelska Förlag: Hoboken : Wiley, cop. 2009Upplaga: Rev. & updated [ed.]Beskrivning: xxv, 380 s. ill. 23 cmISBN:
  • 9780470393741
  • 0470393742
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 658.4/083 22
LOC classification:
  • HD30.255
Annan klassifikation:
  • Qba
Innehåll:
Introduction: The environmental lens -- Preparing for a new world -- Strategies for building Eco-Advantage -- What WaveRiders do -- Putting it all together.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.4 Tillgänglig 85001042922

Introduction: The environmental lens -- Preparing for a new world -- Strategies for building Eco-Advantage -- What WaveRiders do -- Putting it all together.

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket