Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Marketing principles and best practices / K. Douglas Hoffman ... [et al.].

Medverkande(n): Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation: Mason, Ohio Thomson/South-Western c2005Utgåva: 3rd edBeskrivning: xlii, 598 s. col. ill 29 cmISBN:
  • 0324225199 (Int.. stud. ed. core)
  • 0-324-22518-0 (Intl. stud. ed. package)
  • 0-324-22135-5 (Student ed. core)
  • 0-324-20044-7 (Student ed. package)
Originaltitel:
  • Marketing
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 658.8
Annan klassifikation:
  • 658.8
  • Qbl
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85001945506
Antal reservationer: 0

Rev. ed. of: Marketing : best practices. 2nd ed. c2003

Includes bibliographical references and indexes

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket