Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Seizing the white space : business model innovation for growth and renewal / Mark W. Johnson

Av: Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation:Boston, Mass. Harvard Business Press cop. 2010Beskrivning: xvii, 208 s. diagr., tabISBN:
  • 9781422124819 (inb.)
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 658.4063
Annan klassifikation:
  • 658.4
  • Qba
Innehåll:
The white space and business model innovation -- The four-box business model framework -- The white space within: transforming existing markets -- The white space beyond: creating new markets -- The white space between: dealing with industry discontinuity -- Designing a new business model -- Implementation -- Overcoming incumbent challenges
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.4 Tillgänglig 85001945925

The white space and business model innovation -- The four-box business model framework -- The white space within: transforming existing markets -- The white space beyond: creating new markets -- The white space between: dealing with industry discontinuity -- Designing a new business model -- Implementation -- Overcoming incumbent challenges

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket