Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Experience design : a framework for integrating brand, experience, and value / Patrick Newbery, Kevin Farnham

Av: Medverkande: Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation:Hoboken, NJ John Wiley & Sons 2013Beskrivning: 232 s. illISBN:
  • 9781118609637
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 658.5752 23/swe
Annan klassifikation:
  • 658.5
  • Qbifd
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.5 Tillgänglig 080041487153

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket