Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Market intelligence : building strategic insight / Per V. Jenster & Klaus Solberg Søilen

Av: Medverkande: Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation:[Frederiksberg] Copenhagen Business School Press Køge distribution: ... DBK 2009Upplaga: 1. editionBeskrivning: 240 s. illISBN:
  • 9788763002028 (hf.)
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 658.83 22 (machine generated)
Annan klassifikation:
  • Qblbm
  • 658.8
  • 65.5
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85001942855
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85001945003
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85001943276

Med litteraturhenvisninger

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket