Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Principles of marketing : Scandinavian edition / Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment.

Av: Medverkande(n): Materialtyp: TextTextSpråk: Engelska Utgivningsuppgift: Harlow, England : Pearson, 2016Datum för upphovsrätt: ©2016Utgåva: Second Scandinavian editionBeskrivning: xvii, 469 pages colour illustrations 28 cmInnehållstyp:
  • text
  • still image
Medietyp:
  • unmediated
Bärartyp:
  • volume
ISBN:
  • 9781292104805
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 658.8 23/swe
Annan klassifikation:
  • Qblb
Betyg
    Medelbetyg: 2.0 (1 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 080041488780
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 080047624549
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 080047624550
Antal reservationer: 0

"Authorised adaptation from the United States edition, entitled Principles of Marketing: Global Edition, 13th edition, ISBN: 9780137006694 by Kotler, Philip; Armstrong, Gary, published by Pearson Education, Inc, publishing as Prentice Hall © 2010."--Title page verso.

Scandinavian first edition published: 2012.

Includes bibliographical references and index.

Imported from: z3950cat.bl.uk:9909/BNB03U (Do not remove)

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket