Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Hard sell : advertising, affluence and transatlantic relations, c. 1951-69 / Sean Nixon.

Av: Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation:Manchester New York Manchester University Press New York Distributed exclusively in the USA by Palgrave Macmillan 2013Beskrivning: xiv, 212 p. ill. 25 cmISBN:
  • 9780719085376
  • 0719085373
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 659.10941 23
Annan klassifikation:
  • 659
  • Qbm
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 659 Tillgänglig 080041487066

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket