Amazon cover image
Image from Amazon.com

Lärares kunskapsutnyttjande i praktiken : ett personligt och kontextuellt perspektiv på vardagskunskap och forskning / Cristina Robertson Hörberg.

By: Robertson Hörberg, Cristina, 1948-Material type: TextTextLanguage: Swedish Summary language: English Series: Linköping studies in education and psychology ; 53Publisher: Linköping : Univ. 1997Manufacturer: Linköping : LJ Foto & montage Description: [2], iii, [3], 244, 6, 3 s. diagr., tab. 24 cmISBN: 9172190183Subject(s): Forskning | Lärarrollen | Lärare | Fallstudier | Inlärning | Organisationsförändringar | Forskning och utveckling | Lärare | Research | Undervisningsväsen | Lärare | KunskapsteoriDDC classification: 371.1 Other classification: Emia-c | Ddb | Emia | Dbd | Emia | Ddb Online resources: Sammanfattning från Linköping University Electronic Press Dissertation note: Diss. Linköping : Univ.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Book (loan) Gräsvik
371.1 Available 80012449406

Diss. Linköping : Univ.

Sammanfattning på engelska med titeln: Teachers' knowledge utilisation in practice : a personal and contextual perspective on ordinary knowledge and research

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket