Lärares kunskapsutnyttjande i praktiken : ett personligt och kontextuellt perspektiv på vardagskunskap och forskning / Cristina Robertson Hörberg.
Materialtyp: TextSpråk: Svenska Språk på sammanfattning: Engelska Serie: Linköping studies in education and psychology ; 53Utgivningsuppgift: Linköping : Univ. 1997Tillverkare: Linköping : LJ Foto & montageBeskrivning: [2], iii, [3], 244, 6, 3 s. diagr., tab. 24 cmISBN:- 9172190183
- 371.1 23
- Emia-c
- Ddb
- Emia
- Dbd
- Emia
- Ddb
Exemplartyp | Aktuellt bibliotek | Hyllsignatur | Status | Förfallodatum | Streckkod | Exemplarreservationer | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bok (Hemlån) | Campus Karlskrona | 371.1 | Tillgänglig | 80012449406 |
Antal reservationer: 0
Diss. Linköping : Univ.
Sammanfattning på engelska med titeln: Teachers' knowledge utilisation in practice : a personal and contextual perspective on ordinary knowledge and research