Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Lärares kunskapsutnyttjande i praktiken : ett personligt och kontextuellt perspektiv på vardagskunskap och forskning / Cristina Robertson Hörberg.

Av: Materialtyp: TextTextSpråk: Svenska Språk på sammanfattning: Engelska Serie: Linköping studies in education and psychology ; 53Förlag: Linköping : Univ. 1997Tillverkare: Linköping : LJ Foto & montage Beskrivning: [2], iii, [3], 244, 6, 3 s. diagr., tab. 24 cmISBN:
  • 9172190183
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 371.1 23
Annan klassifikation:
  • Emia-c
  • Ddb
  • Emia
  • Dbd
  • Emia
  • Ddb
Online-resurser: Dissertationskommentar: Diss. Linköping : Univ.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 371.1 Tillgänglig 80012449406

Diss. Linköping : Univ.

Sammanfattning på engelska med titeln: Teachers' knowledge utilisation in practice : a personal and contextual perspective on ordinary knowledge and research

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket