Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

The one to one fieldbook : the complete toolkit for implementing a 1 to 1 marketing program / Don Peppers, Martha Rogers, and Bob Dorf

Av: Medverkande(n): Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation: New York Currency/Doubleday 1999Utgåva: 1. edBeskrivning: 406 sISBN:
  • 1900961873 (Capstone)
  • 0-385-49369-X (Currency/Doubleday)
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 658.8 12 21
Annan klassifikation:
  • Qblbm
  • 658.8
  • Qblb
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85000563767
Antal reservationer: 0

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket