Amazon cover image
Image from Amazon.com

Hur och när lär sig elever? : en kritiskt kommenterad sammanfattning av kognitiva teorier kring elevers inlärning / Gerd Arfwedson

By: Arfwedson, Gerd B. 1932-Contributor(s): Högskolan för lärarutbildning i StockholmMaterial type: TextTextSeries: Didactica. 99-1254983-X ; 2Publication details: Stockholm HLS (Högsk. för lärarutbildning) 1992 Description: 199 s. 21 cmISBN: 9176562824Subject(s): Learning | Inlärning | Psykologi Kognitiv Inlärning Minne | Pedagogisk Psykologi Inlärning | Inlärning | Pedagogisk psykologiDDC classification: 370.1523 Other classification: Doea | Eaac | Doeaa | 370 | Eaac
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Book (loan) Gräsvik
370 Available 80013799918

Även med tryckår: 2. tr., 1992. 194 s. ; 3. tr., 1994. 198 s. ; 4. tr., 1998 ; 6. tr., 2004

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket