Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

School didactics and learning : a school didactic model framing an analysis of pedagogical implications of learning theory / Michael Uljens

Av: Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation: Hove Psychology Press cop. 1997Beskrivning: viii, 280 s. ill. 24 cmISBN:
  • 0863777015 (hft.)
  • 0-86377-700-7 (inb.)
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 370.15 21
Annan klassifikation:
  • Eaac
  • Eab
  • 370
  • Eab
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 370 Tillgänglig 80013800374
Antal reservationer: 0

Didactics and the teaching-studying-learning process -- A model of school didactics -- Analyzing learning theory - its aim and design -- The object of analysis - cognitive learning theory -- Cognitivism - causal theory of perception, representational epistemology and ontological dualism -- Pedagogical implications of cognitivist learning theory -- Closing thoughts and perspectives

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket