Entrepreneurial marketing : the growth of small firms in the new economic era / Björn Bjerke, Claes M. Hultman

Av: Medverkande: Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation:Cheltenham Edward Elgar 2002Beskrivning: 259 sISBN:
  • 1843768518 (pbk. 2004)
  • 1-84064-912-7
Ämnen: Annan klassifikation:
  • Qba
  • 658.8
  • Qblb
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85000562192

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket