Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

The new guide to identity : how to create and sustain change through managing identity / Wolff Olins

Av: Medverkande: Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation:Aldershot Gower cop. 1995Upplaga: [New, rev. ed.]Beskrivning: 89 s. ill 25cmISBN:
  • 0566077507 (inb.)
  • 0-566-07737-X (hft.)
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 659.285
Annan klassifikation:
  • 659
  • Qbaab
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 659 Tillgänglig 80021619758

Föregående uppl. med titeln: The Wolff Olins guide to corporate identity

The Design Council

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket