Global infatuation : explorations in transnational publishing and texts : the case of Harlequin Enterprises and Sweden / Eva Hemmungs Wirtén.
Materialtyp: TextSpråk: Engelska Serie: Skrifter utgivna av Avdelningen för litteratursociologi vid Litteraturvetenskapliga institutionen i Uppsala ; 38Förlag: Uppsala : Section for Sociology of Literature at the Dept. of Literature (Avd. för litteratursociologi vid Litteraturvetenskapliga institutionen), Univ. 1998Tillverkare: Stockholm : Elander Gotab Beskrivning: 272 s. 25 cmISBN:- 9185178284
- Harlequin Enterprises
- Multinationella företag
- Populärkultur
- Populärlitteratur
- Bokförlag -- Kanada
- Bokförlag -- Sverige
- Bokutgivning -- Kanada
- Bokutgivning -- Sverige
- Kanadensiska kärleksromaner -- historia -- 1900-talet
- Svenska kärleksromaner -- historia -- 1900-talet
- Populärlitteratur -- Kanada
- Populärlitteratur -- Sverige
- Popular culture
- Popular literature
- International business enterprises
- 070.5 23/swe
- Ad-qbz Harlequin Enterprises
- G:oa
- Ad-qaz Harlequin Enterprises
- Ad-qb:k.55
- Gegb.0972
Exemplartyp | Aktuellt bibliotek | Hyllsignatur | Status | Förfallodatum | Streckkod |
---|---|---|---|---|---|
Bok (Hemlån) | Campus Karlskrona | G | Tillgänglig | 80021627723 |
Diss. Uppsala : Univ.
U: Litteraturvetenskapliga institutionen