Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Marketing on the Web : empirical studies of advertising and promotion effectiveness / Micael Dahlén

Av: Medverkande: Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation:Stockholm Economic Research Institute, Stockholm School of Economics (Ekonomiska forskningsinstitutet vid Handelshögsk.) (EFI) 2001Beskrivning: 113 s. ([10], 113, [6] s.) 25 cmISBN:
  • 917258565X
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 659.144 23/swe
Annan klassifikation:
  • Qbm
  • Qbl
  • Puc
  • Qbm
  • 659
  • Qbl
Dissertationskommentar: Diss. Stockholm : Handelshögsk., 2001
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 659 Tillgänglig 80020198991

Diss. Stockholm : Handelshögsk., 2001

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket