Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising / Judith Williamson

Av: Materialtyp: TextTextSerie: Ideas in progress. 99-0141833-X Utgivningsinformation:London Boyars 1978Beskrivning: 180 sISBN:
  • 9780714526157
  • 0-7145-2615-0 (hft.)
  • 0-7145-2614-2 (inb.)
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 659.1019 23
Annan klassifikation:
  • 659
  • Qbm
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 659 Tillgänglig 80021624952

Även med tryckår: Repr., 2002, 2004

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket