Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Marketing ethics : cases and readings / Patrick E. Murphy, Gene R. Laczniak, editors

Medverkande: Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation:Upper Saddle River, NJ Pearson Prentice Hall 2006Upplaga: 1. edBeskrivning: xii, 172 sISBN:
  • 0131330888
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 174.4 23
Annan klassifikation:
  • Dgqb
  • 174
  • Qblb
Innehåll:
Ethical reasoning and marketing decisions -- Contemporary readings in marketing ethics : contempt of customer : it's a real crime Short cases -- Longer cases
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 174 Tillgänglig 85000563884

Includes bibliographical references and index

Ethical reasoning and marketing decisions -- Contemporary readings in marketing ethics : contempt of customer : it's a real crime Short cases -- Longer cases

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket