Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Brand new China : advertising, media, and commercial culture / Jing Wang

Av: Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation:Cambridge, Mass. London Harvard University Press 2008Beskrivning: xiii, 411 s. ill. 22 cmISBN:
  • 9780674026803 (hbk.)
  • 0674026802 (hbk.)
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 659.10951 22
Annan klassifikation:
  • Qblb-oea
  • 659
  • Qblb
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 659 Tillgänglig 85001041610

Includes bibliographical references and index

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket