Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Benchmarking för bättre kundservice / Glen Peters ; översättning: Kjell Langhed

Av: Medverkande: Materialtyp: TextTextSpråk: Svenska Serie: Financial times-serien. 99-2028879-9 Utgivningsinformation:Göteborg ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling) 1995Beskrivning: 184 s. ill., diagr., tab. 24 cmISBN:
  • 9176980502 (inb.)
Uniforma titlar:
  • Benchmarking customer service
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 658.8 22 (machine generated)
Annan klassifikation:
  • Qbiab
  • Qbi
  • Qbiab
  • 658.4
  • Qblb
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.4 Tillgänglig 40000007450

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket