Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Principles of marketing : Scandinavian edition / Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment.

Av: Medverkande: Materialtyp: TextTextSpråk: Engelska Förlag: Harlow, England : Pearson, 2016Datum för upphovsrätt: ©2016Upplaga: Second Scandinavian editionBeskrivning: xvii, 469 pages colour illustrations 28 cmInnehållstyp:
  • text
  • still image
Mediatyp:
  • unmediated
Bärartyp:
  • volume
ISBN:
  • 9781292104805
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 658.8 23/swe
Annan klassifikation:
  • Qblb
Betyg
    Medelbetyg: 4.0 (1 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 080041488780
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 080047624549
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Utlånad 2024-05-06 080047624550

"Authorised adaptation from the United States edition, entitled Principles of Marketing: Global Edition, 13th edition, ISBN: 9780137006694 by Kotler, Philip; Armstrong, Gary, published by Pearson Education, Inc, publishing as Prentice Hall © 2010."--Title page verso.

Scandinavian first edition published: 2012.

Includes bibliographical references and index.

Imported from: z3950cat.bl.uk:9909/BNB03U (Do not remove)

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket