Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Quality : from customer needs to customer satisfaction / Bo Bergman & Bengt Klefsjö.

Av: Medverkande: Materialtyp: TextTextSpråk: Engelska Förlag: Lund : Studentlitteratur, 2010Tillverkare: Malmö : Holmbergs i Malmö Upplaga: 3., [rev.] edBeskrivning: 654 s. ill. 23 cmISBN:
  • 9789144059426
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 658.562 22
Annan klassifikation:
  • Qbiab
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.5 Tillgänglig 080041486456
Bok (Dagslån) Campus Karlskrona Referens 658.5 Tillgänglig 85001946112

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket