Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Essentials of marketing : a global-managerial approach / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy

Av: Medverkande: Materialtyp: TextTextSerie: McGraw-Hill/Irwin series in marketingUtgivningsinformation:Boston, Mass McGraw-Hill/Irwin c2006Upplaga: 10th edBeskrivning: xl, 638 p. col. ill. 28 cm. +ISBN:
  • 0072935898 (alk. paper)
Ämnen: DDC-klassifikation:
  • 658.8 22
Annan klassifikation:
  • 658.8
  • Qbl
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod
Bok (Hemlån) Campus Karlskrona 658.8 Tillgänglig 85001943149

Includes bibliographical references and indexes

Adress: Biblioteket, Blekinge Tekniska Högskola, 371 79 Karlskrona
Telefon: 0455 - 38 51 01
E-post: biblioteket@bth.se
Ansvarig för sidan: Biblioteket